![]() |
Re: N900 Delivery in Switzerland
dank mine bemühige wege shazam für n900 etc... (petition uf maemo.ch)bechum i es tescht grät usglehnt.
bin mit shazam im gspräch das sie ihres app für n900/maemo entwicklet (grosses potential für de nokia music store) |
jo ... sie sötte's mir zueschicke .. meinsch das ... isch es besser, wenn mes goht go hole ... ???
|
Quote:
|
Quote:
Wie isch das eigentlich bi digitec. Han no bstellt für än höcherä Pris. Chum ich jetzt automatisch dä günschtger über? |
Quote:
Han das jetzt mehrmols gmacht (vo 899.- abe uf 709.- :D), wenn i erstmol aglüte han hends no behauptet das es "normalerwis automatisch an tagespris aagpasst wird". Isch aber bi mir no nie so gsi, egal was ich bi digitec bstellt han. |
Quote:
@ziller: Wie isses, hattest Du schon die 899 überwiesen? Haben sie Dir den Differenzbetrag schon wieder zurückgeschickt? |
Quote:
|
Das ist ein guter Plan... Sind nur 2h10 von hier, vielleicht sollte ich mich nächste Woche in den Zug schwingen... :-)
|
Hehe, gell. Zu hause auf die lieferung zu warten wäre ja unerträglich :)
|
eben eben... :)
Ich glaub so langsam verliere ich den Verstand, vielleicht sollte ich die nächsten 5/6 Tage einfach mal dem Forum fernbleiben... |
All times are GMT. The time now is 05:00. |
vBulletin® Version 3.8.8