![]() |
Re: N900 Delivery in Switzerland
ich han hüt mit digitec telefoniert. ihr münd nur de pris zahle wo bim release gültig isch. nöd de pris bi vorbschtellig...
|
Quote:
|
Quote:
Blöd isch aber das digitec dini bstellige nie (freiwillig) automatisch aapasst, muesch die immer zuerst druf ufmerksam mache... isch bi mir hüfiger passiert wenni öppis bstellt han wo nöd sofort lieferbar gsi isch =/ |
han mis n900 (teschtgrät) becho. isch de brüller!!!!
|
Bin momentan zHelsinki und werd mis Grät do im Nokia Flagship Store abhole :)
Has am N900 meetup au scho i de Händ gha und chas chum erwarte... :) |
Quote:
|
Digitec hät dä Pris fürs N900 (leider immer nunig verfügbar) nomol nach undä korrigiert. Preis neu: 699.- Frankä. :-)
|
Quote:
|
ok, schwitzerdütsch isch mer z'müesam.
War gestern in drei Shops. Folgende Aussagen: Mobilezone: Gerät wurde zurückgeschickt weil fehlerhaft. Kommt Mitte Dezember Swisscom Hbf Bern: "nicht auf der Liste. Daher kommt es vorläufig nicht. Es ist nicht mal klar, dass es überhaupt kommt - Swisscom hat gute Beziehung zu Apple. Ich bin der zweite der nachgefragt hat, also wenig Interesse vorhanden" Ich: ja aber geit's de no ? Das beste Gerät nicht in der Schweiz ? Er: das ist meine Meinung von wegen Super Gerät Swisscom Zytglocke: "nicht auf der Liste bis Januar. Kann irgendwann kommen" Damit war der Samstag im Eimer und die Stimmung am Boden. |
Moin!
Hab heute eine Antwort von digitec bekommen: Quote:
|
All times are GMT. The time now is 08:10. |
vBulletin® Version 3.8.8