![]() |
Re: N900 Delivery in Switzerland
Na ja ... jetzt reicht's mir ... wenn's kommt dann kommt's ... und tschüss ... viel spass beim weiter ärgern ... ein hoch auf Nokia ....
|
Quote:
|
Tja, das läuft alles nichts so gut. Ich bin am WoE 19/20 in London und Anfang Januar in New York. Wenn das phon nächste Woche nicht eintrudelt, dann werde ich wohl stornieren und auf gut Glück in einem der Nokia Läden vorbeischauen...
|
Quote:
|
Quote:
|
Ig ha grad esMAil vo Digitec becho:
"Vielen Dank für Ihre Anfrage. Leider ist der Liefertermin verschoben worden ist nun unbekannt. Dies hat uns heute morgen der Lieferant mitgeteilt, dass das Nokia verschoben hat." So nä scheiss...:mad: |
Was isch glöscht worde? Ich gsehne all Kommentär und Bewertige....
Naja. Jedefalls en huere seich. Langsam langets also. Ich rächne bi jedem Release-Datum en guete Monet obedruff. Nokia hät das Handy als "im Oktober" announced, was au Ändi Oktober bedüte cha. Über en Monet spöter fählt allerdings no jedi Spur. Ich schetz mal für d'Schwiiz muess mer nomal en Monet Extra druffrächne -.- Fail. |
nokia grabt sich sini gruebe immer tiefer
obwohl si noni gnueg grät händ chönte si jo trzdem scho liefere anstat immer wie meh user z verärgere mit verschiebige |
Ha doch no e froog :) ... Was passiert mit em Gäld wenn me bi digitec.ch veruszahlt hät und storniert??
|
Sie wandlets normalerwiis inä Guetschrift um, wo mer cha islöse, was als Stammkund au nöd schlimm isch. Aber ich dänk wenn'd motzisch bechunnsches sicher zruggüberwise.
|
All times are GMT. The time now is 16:02. |
vBulletin® Version 3.8.8