[Desktop Entry] Encoding=UTF-8 Version=1.0 Type=Application Name=addr_ap_address_book Comment=addr_ap_address_book_thumb Exec=/usr/bin/osso-addressbook StartupWMClass=osso-addressbook Icon=general_contacts MimeType=text/x-vcard X-Maemo-Prestarted=always X-Maemo-Prestarted-Priority=10000 X-Osso-Service=osso_addressbook X-Osso-URI-Actions=mailto;xmpp;sipto;sip; X-Text-Domain=osso-addressbook [X-Osso-URI-Action Handler mailto] Method=add_account Name=addr_me_cs_addtocontacts TranslationDomain=osso-addressbook [X-Osso-URI-Action Handler xmpp] Method=add_account Name=addr_me_cs_addtocontacts TranslationDomain=osso-addressbook [X-Osso-URI-Action Handler sipto] Method=add_account Name=addr_me_cs_addtocontacts TranslationDomain=osso-addressbook [X-Osso-URI-Action Handler sip] Method=add_account Name=addr_me_cs_addtocontacts TranslationDomain=osso-addressbook [X-Osso-URI-Action Handler tel] Method=add_account Name=addr_me_cs_addtocontacts TranslationDomain=osso-addressbook [X-Osso-URI-Action Handler sms] Method=add_account Name=addr_me_cs_addtocontacts TranslationDomain=osso-addressbook [X-Osso-URI-Action Handler callto] Method=add_account Name=addr_me_cs_addtocontacts TranslationDomain=osso-addressbook