Thread
:
N9 [Shipping]: It's finally here [for some]!
View Single Post
eMiL
2011-09-26 , 09:27
Posts: 199 | Thanked: 232 times | Joined on Jan 2010 @ Sweden
#
7142
Hi guys! I've been in Spain on holiday for 6 days and came back today. Found that there were about 800+ new post since I last followed up on this thread. I have now read all the new comments and to my amazement it seems that an e-mail that was sent to the n9pilot winners (me being one on them) has not been leaked here. On one hand, I'm a bit sad (read mad!) cuz I'll have to wait a bit longer, but on the other hand I'm happy cuz now I know for sure when I'll have a N9 in my hands
Sorry for not translating the e-mail below! No time right now cuz I have to go to lunch! But If you have any questions I'm sure mikecomputing will happily help you with the translation
Email received 2011.09.23
"Hej på er alla N9 Piloter!
Hoppas ni haft en bra vecka!
Idag har jag glädjen att bjuda in er till Kick-off för den spännande testperioden som väntar oss!
På plats kommer ni först och främst mötas av er splitternya Nokia N9 som väntar
. Därefter blir det en spännande genomgång av telefonen och ni får tillfälle att ställa frågor till Maria Sundequist från Nokia Academy och Klas Ström, Nokias produktchef.
Självklart kommer även jag vara där och berätta om de spännande utmaningar vi kommer genomföra tillsammans de efterföljande fyra veckorna.
Du får din telefon
, möjlighet att lära dig mer om den, träffa representanter från Nokia och fika tillsammans med andra testpiloter.
N9 Pilot Kick-off
Var?
Nokias huvudkontor, Torshamnsgatan 20, Kista
När?
Torsdagen den
13 oktober
klockan 17.00 - 18.30
Hur?
Du anmäler att du kommer genom att maila mig på "#%&"&@blabla. Gör gärna detta så fort som möjligt och senast fredagen den 1 oktober.
Om jag inte kan komma?
Har du inte möjlighet att komma på kick-offen så skickar vi såklart dig din Nokia N9 med posten (då får du den några dagar efter kickoffen) och ser till att du kommer igång ordentligt.
Viktigt att tänka på!
Oavsett om du kommer på kick-offen eller inte så måste du se till att du har ett microsim-kort för att kunna använda telefonen. Hör av dig till din operatör och fråga vad som gäller. Om du idag har den modernare varianten av sim-kort (till vänster på den bifogade bilden) så kan vi stansa ut detta på plats, vilket gör sim-kortet kompatibelt med din Nokia N9.
Vänliga hälsningar
J."
Last edited by eMiL; 2011-09-26 at
10:25
.
Quote & Reply
|
The Following 2 Users Say Thank You to eMiL For This Useful Post:
jalyst
,
myrjola
eMiL