View Single Post
Posts: 290 | Thanked: 269 times | Joined on Apr 2010 @ Brussels
Originally Posted by Fuzzillogic View Post
Nee, want dat zijn geen plaatjes maar HTML, met een hoop zut eromheen. Andere afbeeldingen zijn ook niet altijd mogelijk. Er zit sowieso een bug in de animated gif viewer waardoor niet alle anigifs goed worden weergegeven. Ook wil je afbeeldingen toch wel graag in de juiste resolutie hebben, maar buienradar heeft nou niet bepaald een mooie API. Eigenlijk hebben ze geen API en heb ik de boel nu al bij elkaar gehackt Het is sowieso maar te hopen dat ze de boel niet blokkeren. Ik heb nog wel netjes gevraagd of het OK was dat de app die paar afbeeldingen in custom config opvraag, maar nooit antwoord gekregen

Om de app in de Nokia store te krijgen wil ik het eigenlijk nog vertalen naar Engels, anders komt het alleen in de NL-sectie. En ik denk dat ik niet de enige Nederlandstalige ben die zijn mobiel toch op Engels heeft ingesteld...
Moest je probs hebben om deze app in de store te krijgen dan laat je maar iets weten. Heb jaren voor Nokia gewerkt dus kan mijn contacten wel aanspreken. (nu, deze contacten smelten als sneeuw voor de zon door vele reorganisaties :-))

Succes.
Ga je nog andere apps maken?