View Single Post
RRuo's Avatar
Posts: 17 | Thanked: 2 times | Joined on Nov 2009 @ Finland
Originally Posted by keljuk View Post
Mutta kaiken kaikkiaan olen todella tyytyväinen tähän laitteeseen ja vaikka nokian omasta mielestä tämä on vielä kehitysvaiheessa niin silti tuntuu valmiimmalta kuin yksikään s60 luuri mitä olen ikinä käyttänyt.

Minulla on ollut n900 nyt kohta kaksi viikkoa, eikä siinä ole sinänsä vikoja esiintynyt. Ei buuttailua, eikä sellaista, mutta tuo vertaaminen s60 laitteisiin tuntuu kummalliselta. Minun edelliset laitteeni E90 ja E71 ovat minulla toimineet varsin hyvin ja niiden kanssa olen oppinut käyttämään Nokia PC-suitea ja navigaattoria ja ellei minulla olisi edelleen E90 joutuisin nyt ostamaan navigaattorin ja jonkin Nokia puhelimen, jotta voisin käyttää nokia ovea.
Minulla on ollut osoitekirjassa soittaja ryhmiä ja erilaisia soittoääniä, jotta jo luurin soidessa on aavistus kuka on soittamassa, jottei ihan missä tahansa tilanteessa ole tullut tuhlattua aikaa joka lehtimyyjän jutuille.
N900 saattaa olla varsin hyvä laite, mutta sellaiselle, joka on tähän saakka käyttänyt Nokian E-sarjan laitteita, se on keskentekoinen nörttilelu, jolla on ihan kiva selata nettiä kotona oman wlanin alueella. Meillä kun suomessa on 3G verkko rakennettu vain suurimpiin asutuskeskuksiin ja muualla saadaan edelleen tyytyä GSM-verkkoon, jossa nettiselaimella ja sen nopeudella ei ole paljoakaan merkitystä.
Kaikkiaan minun tuntumani n900 on se, että kun featurelistaa tarpeeksi karsitaan, saadaan jäljelle jääneet ominaisuudet edes jotenkin toimimaan. Oikeastaan kapula on minusta ihan kiva pikkuinen mustalaatikko, vielä kun siihen saisi flässättyä symbianin.