void FoodWindow::load() { QString kcal, tmp; QList <QString> settings; int remaining; kcal.setNum(xml->getTodaysCalories()); settings = xml->loadSettings(); remaining = settings.takeLast().toInt() - kcal.toInt(); tmp.setNum(remaining); if(remaining >= 0) lblCalories->setText("You have eaten " + kcal + " kcal today (" + tmp + " left). \nYour mean kcal/day is 2800 kcal "); else lblCalories->setText("You have eaten to much today. \nYour mean kcal/day is 2800 kcal "); }
void ExerciseWindow::loadExercise(QList<QString> name) { QDBusConnection::sessionBus().send(lock); QList <QString> tmp; QList<QString> settings = xml->loadSettings(); QString lstReps[3]; settings.removeLast(); SEC = settings.takeLast().toInt(); MIN = settings.takeLast().toInt(); currentReps = settings.takeLast(); lstReps[2] = settings.takeLast(); lstReps[1] = settings.takeLast(); lstReps[0] = settings.takeLast(); if(currentReps == "Easy") REPS = lstReps[0].toInt(); else if(currentReps == "Mid") REPS = lstReps[1].toInt(); else REPS = lstReps[2].toInt(); SET = settings.takeLast().toInt(); vibrateActive = false; soundActive = false; if(settings.takeFirst() == "1") vibrateActive = true; if(settings.takeFirst() == "1") soundActive = true; currentExercise = name.first(); tmp = xml->openEx(currentExercise); tmp.removeFirst(); currentGroup = tmp.takeFirst(); set = SET; reps = REPS; min = MIN; sec = SEC; strSet.setNum(SET); strReps.setNum(REPS); strMin.setNum(MIN); strSec.setNum(SEC); label->setText(""); label->setText(currentExercise + "\n Shake when done " + strReps + " reps"); btnShake->setEnabled(true); //myThread->start(QThread::NormalPriority); }
void NewExerciseWindow::saveExercise() { QString name = txtName->text(); QString group = btnGroup->valueText(); QString muscle = txtMuscle->text(); QString info = txtHowTo->toPlainText(); if(group == "Cardio") xml->saveCardio(name); else xml->saveEx(name,group,muscle,info); QMaemo5InformationBox::information(this, "Exercise saved.", QMaemo5InformationBox::DefaultTimeout); this->hide(); }