Thread
:
Finnish n900 owners thread
View Single Post
Hukka
2010-09-17 , 08:49
Posts: 13 | Thanked: 9 times | Joined on Dec 2009 @ Espoo, Finland
#
118
Originally Posted by
cjp
Mitä fiiliksiä muilla?
No aika useinhan tämä laite ärsyttää. Nettiselain jumahtaa välillä googlen mobiilisivuunkin ("Web page is unresponsive"...) ja softanhallinta on törkeän hidas.
Mutta en minä mitään muutakaan laitetta voisi käyttää samalla lailla, vaan vaihtoehtona olisi sitten aivan pelkkä puhelin. Joten vertailukohtana mielessä tuntuu olevan pikemminkin unelma kuin mikään kilpailija.
Melkein kaikki tuossa voisi olla paremmin toteutettu, mutta jo nyt se on riittävä. Ennen mukana kulki musiikkisoitin, läppäri, (paperi)kalenteri ja puhelin. Jos jaksoi. Nyt voin kuunnella musiikkia aina, kalenteri muistuttaa minua itsestään ja pääsen irkkaamaan ja lukemaan maileja mistä vaan. Toki näin ilmaistuna muutkin kännykät toimisi, mutta jos mm. musiikin pitää toimia flaccina, irkkaamisen täydellä fyysisellä näppäimistöllä ssh:n yli ja kalenterin näyttää järkevästi koko viikko kerralla, niin muut jäävät vajaaksi.
Tosin vieläkin olisin kiinnostunut joskus oikeasti hypistelemään Palm Pre:tä, mutten ole nähnyt vielä yhtäkään livenä Suomessa.
Tulevaan kapasitiiviseen laitteeseen suhtaudun vähän epäillen. Olen tottunut, että tämä toimii myös pienessä tihkusateessa ja hanskat kädessä (kynällä). Tosin voihan N9:nkin tulla mukana kapasitiivinen kynä. Kaikkein parhaimpana olisin pitänyt vuoden alussa jollain messulla esiteltyä multitouch-resistiivistä näyttöä, mutta aika näyttänee mitä käy.
Quote & Reply
|
Hukka
View Public Profile
Send a private message to Hukka
Find all posts by Hukka