Thread
:
Nederlanders!!?? Welkom
View Single Post
Toothpick36
2011-04-15 , 08:58
#
53
Ik heb de CSSU omdat ik ook geen updates meer van Nokia verwacht. Voorlopig werkt alles naar tevredenheid. Binnenkort zit Mohammad AG's alternatieve mediaplayer (met portrait-mode) in het pakket, waarvan gisteren de eerste alpha-release is uitgekomen.
http://talk.maemo.org/showthread.php?t=72156
Ik heb mijn N900 ook overclocked, maar nadat ik mijn camerafuncties kwijtraakte en de telefoon in een oneindige opstartloop bleef hangen moest ik hem reflashen. Daar ben ik dus voorlopig van genezen.
Dat er maar een paar applicaties voor de Nederlandse 'markt' zijn en dat de telefoon qua snelheid inmiddels links en rechts wordt ingehaald door iPhones, HTC's en Samsungs neem ik voor lief. Je kunt bijna alles aan deze telefoon zelf aanpassen, dat vervolgens niet alle applicaties en toepassingen het direct geweldig doen, daar kies je voor bij deze telefoon. Uiteindelijk is er door de inspanningen van anderen oa. een goede YouTube- en Twitterclient beschikbaar en na veel zoeken een teletekstbrowser met NOS teletekst beschikbaar. Wat wil je nog meer?
..Een N950 met MeeGo, misschien.
Quote & Reply
|
Toothpick36
View Public Profile
Send a private message to Toothpick36
Find all posts by Toothpick36