Reply
Thread Tools
XiliX's Avatar
Posts: 356 | Thanked: 217 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
Ik had effe gekeken inderdaad, en ik wou net me berichtje editen
Maar wat is nou het voordeel aan deze update, wat heb ik er aan? Ik heb de changelog doorgelezen, maar het zegt me eigenlijk maar vrij weinig... eigenlijk is het enige dat ik zou gebruiken de portret modus, maar die haal je al een heel eind met de shortcutdeamon.

The Following User Says Thank You to XiliX For This Useful Post:
Het korte antwoord: er zitten gewoon een hoop bugfixes en extra features voor Maemo in. Voor zover ik weet zijn er in de CSSU vrij veel updates van MohammedAG (je kent 'm vast ) verwerkt. Dat houd dus een hoop bugfixes in, in o.a. modest (die haalde niet goed mail meer binnen na PR1.3) en vooral ook een smoothere ervaring met de N900 zoals snellere transitities tussen desktops, sneller/soepeler scrollen, andere blur-achtergrond, en zoals ik het begrepen heb algemene efficientie van het apparaat.

The Following User Says Thank You to ThomasAH For This Useful Post:
XiliX's Avatar
Posts: 356 | Thanked: 217 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
Hm, dat is wel interresant! Maar zijn er ook bekende problemen mee?
Anders ga ik morgen eens kijken of ik m kan installeren!

Poeh ja, wat Wizard of Huz ook al zei, CSSU schijnt wel te kunnen conflicteren als je bepaalde apps/libraries geinstalleerd hebt maar welke dat precies zijn weet ik ook niet

Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad en een aardige hoeveelheid stuff geinstalleerd. Maar voor de zekerheid even backuppen vantevoren kan nooit kwaad I guess :P

Sorry, don't speak deutch, but well done in the soccer

http://talk.maemo.org/showthread.php?t=45094

Pin your location and add comments

Posts: 48 | Thanked: 26 times | Joined on Feb 2010 @ UT@NL
Deutch? German-dutch? :P

The Following User Says Thank You to hsmade For This Useful Post:
Posts: 28 | Thanked: 3 times | Joined on Nov 2010 @ Noord-Holland, Netherlands
Hier nog een nederlander

The Following User Says Thank You to Gill T For This Useful Post:
Posts: 185 | Thanked: 49 times | Joined on Apr 2010 @ The Netherlands
Ik moet me dan ook maar melden he Ik gebruik ook CSSU, maar heb nog niet echt problemen ondervonden.

Is er bij overclocken trouwens niet het probleem dat je batterij dan sneller op raakt. Ik vind het bij mijzelf zonder overclocken al behoorlijk snel gaan. Ik luister constant muziek en weet niet, als ik de telefoon normaal gebruik, of ik de 6 uur haal.

Last edited by Zekahz; 2011-04-15 at 08:19.

hier iets zuidelijker hier; Belgie.
Heb de N900 nu wel al paar maand, maar ik vind hem traag beginnen worden, ik probeer dan dingen; nitdroid; htcweather & clock, lukt allemaal niet. Vind ik wel wat jammer.
Ik heb ook zonder problemen CSSU draaien.

Neef heeft een desire hd, even een brouwservergelijking gedaan, tegen dat mn n900 de site gevonden heeft heeft de zijne het al geladen, en niet de mobiele versie.

Ik heb het gevoel dat ik ngo wel meer uit mn n900 kan halen maar voorlopig lukt het me niet.

The Following User Says Thank You to Kenny1001 For This Useful Post:
Posts: 36 | Thanked: 73 times | Joined on Feb 2010 @ Netherlands
Originally Posted by Zekahz View Post
...
Is er bij overclocken trouwens niet het probleem dat je batterij dan sneller op raakt. ...
Hier ook een nederlander met CSSU, geen problemen

Ik heb de indruk dat met de power-kernel mijn batterij juist langer meegaat, en sneller reageert.
Ik heb mijn N900 momenteel op max 950Mhz draaien, hij blijft stabiel.

Overigens houdt overclocken niet in dat hij altijd op de max snelheid draait, maar alleen als dit nodig is.

Daarnaast heb ik begrepen dat de power-kernel verder onderclockt dan de standaard kernel, waardoor de n900 in idle minder stroom verbruikt. Of dit correct is weet ik niet zeker...

The Following User Says Thank You to tedvdb For This Useful Post:
Reply

Thread Tools

Forum Jump

All times are GMT. The time now is 17:00.