Reply
Thread Tools
Posts: 197 | Thanked: 101 times | Joined on Dec 2009 @ Netherlands
Originally Posted by paai View Post
uiteraard geprobeerd, maar conky ziet niks geks. Ik heb ook niet zoveel rare dingen op m'n N900...
Batterygraph toont wel zeer hoge cpu belasting als het mis gaat, maar geen idee waardoor het wordt getriggerd.
Probeer een smet het top commando te kijken in een xterm. Dan zie je ook snel genoeg welke processen hoge cpu gebruiken.
Bij was hildon-desktop met continue 5% cpu belasting al voldoende om de battery in een rap tempo leeg te trekken.

Posts: 16 | Thanked: 4 times | Joined on Feb 2011 @ Belguim
er is een nieuwe update uitgekomen voor de nokia n900 van cssu weet er al iemand veranderingen??

@fonkes13
De veranderingen staan hier:
http://talk.maemo.org/showthread.php...30#post1018230

Posts: 35 | Thanked: 13 times | Joined on Nov 2010 @ Netherlands
Yeahhh CSSU update

Alles werkt smooth en is zichtbaar

met power kernel erbij loopt je foontjuh als een trein.

The Following User Says Thank You to EyeVisions For This Useful Post:
curryfun's Avatar
Posts: 24 | Thanked: 19 times | Joined on Aug 2010 @ The land of windmills, tulips and marihuana..
Raar, ik heb gisteren powerkernel v47 vervangen door de vorige versie v46 en ik moet zeggen dat maemo nu opeens veel soepeler draait. Heeft misschien iemand een idee hoe dat komt?

Posts: 15 | Thanked: 3 times | Joined on Apr 2011 @ The Netherlands
Al een jaar de trotse eigenaar van de N900.
Echt een brilliant apparaatje!

The Following User Says Thank You to CMB Rocks For This Useful Post:
XiliX's Avatar
Posts: 356 | Thanked: 217 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
Originally Posted by curryfun View Post
Raar, ik heb gisteren powerkernel v47 vervangen door de vorige versie v46 en ik moet zeggen dat maemo nu opeens veel soepeler draait. Heeft misschien iemand een idee hoe dat komt?
Omdat de v47 minder stabiel is. waarom weet ik niet, maar t is zo.
Bij de weg, mijn Hyves applicatie geeft tegenwoordig segmentatie fouten, terwijl ie eerst gewoon draaide. Het programma start met een zwart scherm en sluit dan weer :S
Ik heb de config al weggegooid, het programma opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt allemaal niet. Weet iemand misschien hoe dit kan komen? Thanks

Last edited by XiliX; 2011-06-11 at 15:10.

Posts: 1,163 | Thanked: 1,873 times | Joined on Feb 2011 @ The Netherlands
Na een reflash heb ik de 47 ook overgeslagen en ben gelijk naar 46-wl1 gegaan Volgens mij is de 46 nog altijd stabieler

Posts: 185 | Thanked: 49 times | Joined on Apr 2010 @ The Netherlands
ik heb 47 en hyves werkt wel gewoon bij. Eigenlijk heb ik voor zover ik weet helemaal geen klachten met 47

XiliX's Avatar
Posts: 356 | Thanked: 217 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
Ik heb al contact opgenomen met de beheerder van de hyves applicatie, en het probleem komt naar voren in de nieuwste cssu. Hij zou gaan kijken wat ie eraan kon doen.
Ik heb verder ook nog geen problemen gehad met de v47 of de cssu.

Reply

Thread Tools

Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:45.