Reply
Thread Tools
Mh. Naja wenn ich mer de pris alueg.... bi nokia wür mer 599 euro zalle, 900 stutz + fahrtchöschte. ich bruch eh en Vertrag, und wenni de abschlüss zalli im digitec nur no 380 stutz. Es lohnt sich gar nöd

Ich glaub ich mues s'n900 jetz eifach mal für en monet vergässe, nüm da anecho, nüm bi digitec checke. und eines tages bechumi es mail vo digitec "ihr produkt ist abholbereit" und dänn isch alles guet. Bis dänn gits wahrschins scho portrait mode und hunderttusig anderi verbesserige.

Posts: 29 | Thanked: 5 times | Joined on Nov 2009 @ Lausanne, CH
Hab auch gerade mit digitec telefoniert und meine Bestellung storniert. Das Geld werden sie mir zurück überweisen.
Schade, hatte mich echt auf das Teil gefreut. So warte ich bis Februar und schau mir den Markt dann nochmal genaustens an.. Oder ich erwisch ;nen N900 im NY Flagstore im Januar...

Eigentlich hesch Rächt ... aber werum bin ich e Mah ;-) ... mir mache halt Sache wo sich nitt lohne ... cool währs gsy ... jo den so long und bis bald ... denne hoffentlich miteme N900 ... ;-) ...

God's Avatar
Posts: 280 | Thanked: 72 times | Joined on Oct 2009 @ Switzerland
vllcht bechunt mobilezone s'n900 gli.

Originally Posted by shapeshifter View Post
mhhhh. han grad im nokia store in stuttgart aglüte, die behauptet sie hettet tatsächlich a lager. de siech hät scho chli gnervt tönt xD

mhhhhh. wämmer ä fahrgmeinschaft mache morn uf stuttgart? ich bi im ruum züri. nur ä idee xD
Aber joa, bis 4. chani au no warte. Aber ich has gfühl s'wird eh nüt mind. di nächschte zwei Wuche i de schwiz >.>
Es wird ganz sicher nüt, Digitec hett grad gschribe, früehschtens am 15.12. git's die erschte... ;-(

Cha leider die nöchschte zwe Täg nid uf Stuttgart, aber wenn dir würdet goh, würdi mi am Bänzin beteilige und Sandwich und Kafi spendiere! ;-) (im Ärnscht) bi ou z'Züri...

Cheers!

Posts: 216 | Thanked: 72 times | Joined on Dec 2009 @ Switzerland
Sorry to inform you. But a source I trust 100% told me that the N900 is not going to hit the stores this year. They are talking 2. week in Janaury.

Sorry guys.

God's Avatar
Posts: 280 | Thanked: 72 times | Joined on Oct 2009 @ Switzerland
Doesn't matter, probably going for the HD2 anyway

Posts: 97 | Thanked: 103 times | Joined on Sep 2009 @ switzerland
Originally Posted by shapeshifter View Post
Ich glaub ich mues s'n900 jetz eifach mal für en monet vergässe, nüm da anecho, nüm bi digitec checke. und eines tages bechumi es mail vo digitec "ihr produkt ist abholbereit" und dänn isch alles guet. Bis dänn gits wahrschins scho portrait mode und hunderttusig anderi verbesserige.
Glaub das werdi au mache... Uf tütschland ufe fahre lohnt sich nöd würkli. I wär eh endi dezember i helsinki gsi, hät chönä denn bim flagship store eis go hole, aber das isch au 900+ stutz und denn sogar no mit falschi umlauts =/

Wer weiss, vilicht chömeds plötzlich es paar stück über und schickeds sofort wiiter an üs wo scho im september bstellt hend

(wohrschindli nöd, aber troime chamer jo immer... )

Ich han mal Nokia und Digitec Gschriibe:
Digitec:
Sehr geehrter Herr X

Herzlichen Dank für Ihre Anfrage. Leider kann ich Ihnen noch keine Neuigkeiten zum Liefertermin des besagten Handys geben. Wir haben dazu noch keine neuen Informationen bekommen.

Nokia:
Wir möchten Sie gerne darauf hinweise, dass von Seiten NOKIA niemals ein genauer Erscheinungstermin für das N900 in der Schweiz genannt wurde.
Die Erscheinung des Gerätes war immer für das 4.Quartal 2009 geplant.
Die Auslieferung an die Distribution sollte auch demnächst starten, allerdings können wir keine Aussagen treffen, in welcher Menge Geräte auch an den von Ihnen gewünschten Händler geliefert wird.

Interessant findi de teil vo nokia: "Die Auslieferung an die Distribution sollte auch demnächst starten"

Naja, mal hoffe, dases no das jahr wird

Posts: 11 | Thanked: 15 times | Joined on Sep 2009 @ Switzerland
Ja logisch, stellt Euch mal vor, Nokia würde endlich einmal einem KUNDEN etwas erzählen, worauf man sich verlassen kann! Ungefähr gleich wahrscheinlich, als dass Nokias von Beginn weg mal anständig funktionieren würden... Und selbstverständlich haben sich diese pöhsen schweizer Distributoren das mit dem Anfang Dezember ja allesamt erträumt! Alle gleichzeitig...

Mir ist's eigentlich langsam wurst, ich hab einfach das Problem, dass ich mein N97 ersetzen muss. Natürlich hätt ich gerne ein N900, aber wenn ich mit diesem K4ck-N97 vorher die Geduld verliere, wird's halt ein HD2, Symbian kommt mir nicht noch mal ins Haus

Reply

Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:25.