Active Topics

Reply
Thread Tools
badabing's Avatar
Posts: 24 | Thanked: 4 times | Joined on May 2010 @ Groningen, The Netherlands
Originally Posted by Wreck View Post
Als je de telefoon in Landscape-mode houd dan zijn de vlakken erg groot en kan je bijna niet mis klikken.
Heb ik zelf geen problemen mee dat ik misklik.

Wat bedoel je precies met het handig omgaan van de SDHC-kaart? Als ik mn N900 aan de pc koppel ziet hij automatisch het interne geheugen en de SD kaart.
Bekend probleem dat ik ook vaak mensen dus gewoon ophang anders keer ik hem wel om als ik ze niet wil spreken.

Als je de SD-kaart in USB modus zet zie je hem wel als schijf, en anders zie je hem ook wel, maar gaat die op een langzamere snelheid. Dat vond ik ook nogal wennen.

Wreck's Avatar
Posts: 304 | Thanked: 266 times | Joined on Apr 2011 @ Apeldoorn area, Netherlands
Originally Posted by badabing View Post
Bekend probleem dat ik ook vaak mensen dus gewoon ophang anders keer ik hem wel om als ik ze niet wil spreken.

Als je de SD-kaart in USB modus zet zie je hem wel als schijf, en anders zie je hem ook wel, maar gaat die op een langzamere snelheid. Dat vond ik ook nogal wennen.
Haha inderdaad, dat gaat tergend langzaam. Je kan de SD dan beter in je computer drukken

Vraagje aan de mensen die CSSU hebben geinstalleerd. Wat is nou het voordeel ervan? Als ik op de CSSU/features wiki kijk zie ik vooral portrait mode support en transitions die anders zijn. En de camera interface update.
Dat laatste is wel interessant, maar niet als ik niet zeker weet welke conflicten er zijn met andere geinstalleerde programma's.
En portrait mode vind ik helemaal niet interressant. Snap niet dat mensen dat zo belangerijk vinden. Ik gebruik hem alleen maar in landscape, zelfs de telefoon app gelockt in landscape.
Eventuele opvolger wil ik ook het liefst in landscape mode. Ik vind het jammer dat geen enkel ander platform full landscape support heeft.

Zo ik zie t topic nu pas :X Gaat zich schamen*

Maar N900 sinds dec '09. Prima phone maar begin steeds meer tegen irritante gebreken aan te lopen. Er missen een paar leuke functionaliteiten waar een populair OS er een van is.

Verder is een telefoon die je makkelijk kan overklokken en win95 kan draaien wel erg baas natuurlijk!

Ik word er trouwnes ook compleet kinds van dat ik negen van de tien keer geen YouTube filmpjes normaal soepel kan afspelen. Geen idee waar het aan ligt maar gruwelijk irritant!

Iemand hier trouwens die mij uit kan leggen hoe je zo'n vak met systeem info op je 'bureaublad' krijgt? Zoals hier dus? Vind dat er erg gaaf uitzien!

Last edited by Warhamstr; 2011-04-23 at 23:13.

Ali's Avatar
Posts: 248 | Thanked: 51 times | Joined on Jan 2010 @ Amsterdam
[/URL]
Originally Posted by Warhamstr View Post
Ik word er trouwnes ook compleet kinds van dat ik negen van de tien keer geen YouTube filmpjes normaal soepel kan afspelen. Geen idee waar het aan ligt maar gruwelijk irritant!

Iemand hier trouwens die mij uit kan leggen hoe je zo'n vak met systeem info op je 'bureaublad' krijgt? Zoals hier dus? Vind dat er erg gaaf uitzien!
http://talk.maemo.org/showthread.php...648#post994648

kijk naar deze thread wat betreft youtube geval

en voor de system info widget dat kun je krijgen met QueenBeeqonWIdget maar verder weet ik ook niet

succes

groetjes

XiliX's Avatar
Posts: 356 | Thanked: 217 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
@wizzard:
De camera is veel leuker. Kan kleuren inverteren en whatnot.
Het scrollen in het menu gaat veel makkelijker, en je kan nu kiezen of je wil dat de overgang van landscape naar portrait en terug via de X/Y-as gaan ( dus hoe het standaard gaat) of dat het beeld op de Z as draait. (zoals als je een afbeelding draait.)
Ook kan je instellen dat de achtergrond niet vervaagt maar zwartwit word bij een popup en nog wat zaken.
Ik heb er nog geen problemen mee gehad. Ik heb geprobeerd: boze vogels(angrybirds:P), PCSX, PicoDrive, mediaspeler, email (kan trouwens ook meer dan de standaard versie) en spellen die de 3d-processor gebruiken (bounce etc.)
En als je het niet leuk vind, kan je altijd terug naar de oude versie (maak wel ff een backup)
Maar voor mijn gevoel is alles een stuk vloeiender.
Succes!

Posts: 1,163 | Thanked: 1,873 times | Joined on Feb 2011 @ The Netherlands

Je bedoelt wat ik heb op pagina 10 van deze draad Die afbeelding van jou is van futtuwah en door hem kreeg ik het idee om ook een backtrack thema te maken voor mijn desktop. De commands voor weer geven van systeem info kan je door QBW doen zoals ali zei. Om een vak te maken moet je gewoon via photoshop of dergelijk programma in de wallpaper bakken Je kan in QBW instellen hoe groot je widget moet zijn dan weet je gelijk ook hoeveel pixels het vak moet zijn.

@Xilix: Ik zei toch dat je er geen spijt van zou krijgen

Originally Posted by mr_pingu View Post
Je bedoelt wat ik heb op pagina 10 van deze draad Die afbeelding van jou is van futtuwah en door hem kreeg ik het idee om ook een backtrack thema te maken voor mijn desktop. De commands voor weer geven van systeem info kan je door QBW doen zoals ali zei. Om een vak te maken moet je gewoon via photoshop of dergelijk programma in de wallpaper bakken Je kan in QBW instellen hoe groot je widget moet zijn dan weet je gelijk ook hoeveel pixels het vak moet zijn.

@Xilix: Ik zei toch dat je er geen spijt van zou krijgen
Is het ook mogelijk om een lijstje van To Do te laten zien op het desktop. En die later oook weer bij te werken?

Guest | Posts: n/a | Thanked: 0 times | Joined on
volgens mij is dat conky icm livewallpaper

voor een todo list zou ik gewoon een notitie widget gebruiken, er zijn er meerdere. Ik vind sticky notes het fijnst.

Reply

Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:18.