Reply
Thread Tools
Opnieuw weer stil; hallo, waar zijn jullie? Hoe is het nu afgelopen met HEN? Inmiddels heb ik een 250 GB HD werkende gekregen op de N900 (wel een met externe voeding), reuze handig wanneer je al je films wilt meenemen op vacantie.

XiliX's Avatar
Posts: 356 | Thanked: 217 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
Ik heb een USB female-female adaptertje gekocht, en al met veel plezier meerdere USB apparaten aangesloten gehad
Wel vervelend dat de media-tracker gelijk alles doorgaat, maar goed, zal wel een foefje voor zijn. Ik heb alleen mijn muis nog niet fatsoenlijk aan t werk gehad. M'n N900 reageert wel enigszins, maar niet zoals het zou moeten..

Posts: 1,048 | Thanked: 1,127 times | Joined on Jan 2010 @ Amsterdam
Originally Posted by XiliX View Post
Ik heb een USB female-female adaptertje gekocht, en al met veel plezier meerdere USB apparaten aangesloten gehad
Wel vervelend dat de media-tracker gelijk alles doorgaat, maar goed, zal wel een foefje voor zijn. Ik heb alleen mijn muis nog niet fatsoenlijk aan t werk gehad. M'n N900 reageert wel enigszins, maar niet zoals het zou moeten..
TrackerCFG staat je toe om dirs te excluden van je tracker database, en daarmee dus ook je media player.

The Following User Says Thank You to anthonie For This Useful Post:
Iemand al een Nokia N9 in een nederlandse (web) winkel gezien?

Ik heb er 1 nodig om een spel van maemo naar MeeGo te porten.
(eigenlijk niet veel meer dan testen of het goed werkt nadat ik het voor MeeGo heb gecompiled).

blipnl's Avatar
Posts: 279 | Thanked: 231 times | Joined on Apr 2010 @ Holland
Nee, nog niet gezien. Heb t gevraagd in een phone house filiaal, daar wisten ze (nog) niets over de n9. Ze begpnnen wel over modellen die ze tegen de jaarwiselling verwachten, maar ik hoef geen windoos phone 7. Het lijkt erop dat de nederlandse carriers hem voorlopig niet gaan dragen, tot nader order is het belgie all the way. Ik heb me op 1 of meer nederlandse sites aangemeld voor een mail alert als ie beschikbaar is in NL. Als dat moment niet komt, geef ik Elop de schuld :P

Hoezo weet iedereen zo zeker dat de n9 wel in Belgie uitkomt en niet in nederland?

Ach, we zien het wel. Is er uberhaupt een nederlandse vertaling van de UI van de N9?

Posts: 239 | Thanked: 194 times | Joined on Jul 2010 @ Amsterdam
Volgens mijn was eerder al in nieuwsberichten geweest dat de N9 niet in NL zal uitkomen.

Posts: 185 | Thanked: 49 times | Joined on Apr 2010 @ The Netherlands
Originally Posted by Bernard View Post
Hoezo weet iedereen zo zeker dat de n9 wel in Belgie uitkomt en niet in nederland?

Ach, we zien het wel. Is er uberhaupt een nederlandse vertaling van de UI van de N9?
Ik neem aan dat als hij in belgie uitkomt wel de nederlandse taal bevat

Edit: review van n9 met nederlandse taal ondersteuning

Last edited by Zekahz; 2011-10-17 at 11:52.

Posts: 117 | Thanked: 23 times | Joined on Aug 2008 @ Hardenberg
Nog iemand op zoek naar een goede, tweede N900? Afhankelijk prijs met 16 Gb microSD en leren etuitje. 1 Jaar oud, ik kreeg een nieuwe na probleem aug 2010.
Heb inmiddels andere smartphone, ja, een iphone, sorry! ;-)

badabing's Avatar
Posts: 24 | Thanked: 4 times | Joined on May 2010 @ Groningen, The Netherlands
Nou nee sorry. Dit is echt de leukste telefoon die ik gehad heb. En hij ziet er echt nog wel goed uit, enige wat er aan mankeert is dat die magneet onder het keyboard weg/los is, waardoor hij niet van/op toetsenblok gaat. Na de garantie wel klooien ermee.

Last edited by badabing; 2012-05-16 at 11:46.

Reply

Forum Jump

All times are GMT. The time now is 22:27.