|
2011-04-14
, 21:54
|
Joined on Dec 2010
|
|
The Following User Says Thank You to The Wizard of Huz For This Useful Post: | ||
|
2011-04-14
, 21:56
|
Joined on Dec 2010
|
|
Ja hallo allemaal,
hier nog eentje uit Nederland.
Ik heb titans kernel v46 en CSSU laatste update.
kan niet zeggen dat de N900 sneller is met CSSU dan zonder...
Ik heb overklokt tot 900MHz, verder gaat niet, wordt ie een beetje instabiel.
Verder fantastische telefoon, nog geen andere gezien met zoveel mogelijkheden.
Vind het alleen jammer dat sinds de laatse CSSU update er meer bugs zijn dan oplossingen??
Nieuwe camera UI ziet er goed uit alleen de dubbele A en afstandsmeter minder gelukkig mee,werkt verder wel.
Ook het probleem met de Qt update, aantal programma's werken niet meer
Portait mode nog niet optimaal, maar gaat de goede kant op.
Al met al, een geweldige telefoon, Nokia doet blijkbaar niets meer aan de N900, maar de community is fantastisch
Nokia N900 Great hardware, but worse support from Nokia.
|
2011-04-14
, 22:00
|
Joined on Dec 2010
|
|
Op dit moment heb ik nog geen echte problemen met de CSSU update. Als je de instelling normaal houd en verder geen rare dingen geinstallerd hebt (Rare dingen als in Applicaties gemaakt door ongeverifieerde personen) zal alles wel goed komen.
Als je force rotation aan hebt staan zullen sommige applicaties er wel raar uitzien als je de telefoon in Portrait mode draait. De mediaspeler kun je dan niet/nauwelijks bedienen. Hiervoor is dan wel weer een Orientation Lock. (Kan je aanvinken en hierdoor zal je telefoon niet meer draaien)
Gebruik je de Theme Customizer? Als je thema's of Icon Packs via deze applicatie installeerd herkent de CSSU dat thema niet. Als je het standaard thema + standaard icon pack er weer in zet zal hij het na een reboot gewoon weer doen.
Ik gebruik op dit moment het AwOken thema en Black Pastic Pleego Icons. Daar werkt het dan wel weer mee
|
2011-04-14
, 22:19
|
Joined on Jan 2010
@ NL
|
|
|
2011-04-14
, 23:09
|
Joined on Jan 2010
@ NL
|
|
The Following User Says Thank You to ThomasAH For This Useful Post: | ||
Bellen/gebeld worden kan ook, alleen dan doet de speaker het niet De ander kan jou dus wel horen, maar jij hem/haar niet.