Active Topics

Reply
Thread Tools
XiliX's Avatar
Posts: 356 | Thanked: 217 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
Dat denken veel mensen, maar t is niet zo: omdat je processor er dan langer mee bezig is om in idle mode te gaan, waardoor je toch weer meer energie verbruikt.

Posts: 36 | Thanked: 73 times | Joined on Feb 2010 @ Netherlands
@XiiX Ah je hebt gelijk:
setting the lowest frequency to 125 MHz does NOT improve battery life. In fact, many people noticed worse battery life, instability and worse responsiveness,
Bron: http://wiki.maemo.org/Overclocking#A...tion_and_hints

Ik heb de CSSU omdat ik ook geen updates meer van Nokia verwacht. Voorlopig werkt alles naar tevredenheid. Binnenkort zit Mohammad AG's alternatieve mediaplayer (met portrait-mode) in het pakket, waarvan gisteren de eerste alpha-release is uitgekomen. http://talk.maemo.org/showthread.php?t=72156

Ik heb mijn N900 ook overclocked, maar nadat ik mijn camerafuncties kwijtraakte en de telefoon in een oneindige opstartloop bleef hangen moest ik hem reflashen. Daar ben ik dus voorlopig van genezen.

Dat er maar een paar applicaties voor de Nederlandse 'markt' zijn en dat de telefoon qua snelheid inmiddels links en rechts wordt ingehaald door iPhones, HTC's en Samsungs neem ik voor lief. Je kunt bijna alles aan deze telefoon zelf aanpassen, dat vervolgens niet alle applicaties en toepassingen het direct geweldig doen, daar kies je voor bij deze telefoon. Uiteindelijk is er door de inspanningen van anderen oa. een goede YouTube- en Twitterclient beschikbaar en na veel zoeken een teletekstbrowser met NOS teletekst beschikbaar. Wat wil je nog meer?

..Een N950 met MeeGo, misschien.

Heeft een van jullie enig idee hoe ik de power-kernel in Maemo weer draaiende krijg na de installatie van NITDroid N11 (dat overigens uitstekend werkt)? Heb voor de installatie van N11 een andere kernel (die van e-yes) gebruikt dan voorheen, dus vraag ik me af of de oude instructies nog steeds van toepassing zijn.

Hoop dat de vraag enigszins duidelijk is.

Posts: 1,048 | Thanked: 1,127 times | Joined on Jan 2010 @ Amsterdam
Any one with N900 from Netherlands???
Ja hoor. Half, dat wil zeggen. Over een weekje weer in Amsterdam!

@Babs

Heb je een apt-get install reinstall als root geprobeerd?

The Following User Says Thank You to anthonie For This Useful Post:
Originally Posted by babsiebabs View Post
Heeft een van jullie enig idee hoe ik de power-kernel in Maemo weer draaiende krijg na de installatie van NITDroid N11 (dat overigens uitstekend werkt)? Heb voor de installatie van N11 een andere kernel (die van e-yes) gebruikt dan voorheen, dus vraag ik me af of de oude instructies nog steeds van toepassing zijn.

Hoop dat de vraag enigszins duidelijk is.
Ik denk dat je bedoelt dat kernel niet meer als optie te kiezen is als multiboot? In dat geval zijn de oude instructies gewoon nog van toepassing ja, ik had dezelfde issue

Originally Posted by ThomasAH View Post
Jawel, SMS ontvangen en zenden kan gewoon. Je moet dan alleen wel je PIN in Maemo even uitzetten, anders kan NITDroid niet bij je SIMkaart en kun je dus niet op het mobiele netwerk.

Bellen/gebeld worden kan ook, alleen dan doet de speaker het niet De ander kan jou dus wel horen, maar jij hem/haar niet.
waarom hoor ik mensen dan zeggen dat whatsapp niet werkt?
ik dacht dat je nog niet kon smsen en smsjes ontvangen(A)

Posts: 33 | Thanked: 10 times | Joined on Apr 2010 @ the netherlands
he hier nog een nederlander
ik zit met een probleem met QBW heeft iemand hier verstand van?
ik gebruik QBW om voetbal standen te ontvangen.
http://talk.maemo.org/showthread.php?t=47649
maar de datum loopt door de naam(zie de screenshot) wil de datum naar rechts hebben.
Zit hier al een tijdje door de code te zoeken maar wil maar niet lukken steeds fout meldingen.
screenshot

Last edited by flatser; 2011-04-15 at 15:02.

The Following User Says Thank You to flatser For This Useful Post:
stephano21's Avatar
Posts: 44 | Thanked: 53 times | Joined on Apr 2010 @ amsterdam
ow ja kan je smsen in nitdroid?

ook iemand uit nederland

The Following User Says Thank You to stephano21 For This Useful Post:
Posts: 33 | Thanked: 10 times | Joined on Apr 2010 @ the netherlands
Originally Posted by stephano21 View Post
ow ja kan je smsen in nitdroid?

ook iemand uit nederland
ja in de 0.0.9 versie wel maar de nieuwe n11 nog niet gekeken.

zal die straks eens installeren moet stabieler zijn toch?

The Following User Says Thank You to flatser For This Useful Post:
Reply

Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:14.