Reply
Thread Tools
Posts: 1,163 | Thanked: 1,873 times | Joined on Feb 2011 @ The Netherlands
Mijne is powerkernel-v46-wl1(bleeding edge wifi kernel)
900 mhz op een zelfgemaakt voltage profiel: ergens tussen ideal en lv in. Krijg ik geen random reboots van
en ik heb mijn N900 sinds 2 maanden en ben echt blij er mee behalve dat msn plugin het niet meer doet. gebruikte dat echt veel.

Zo zien mijn desktops eruit:
Attached Images

XiliX's Avatar
Posts: 356 | Thanked: 217 times | Joined on Aug 2010 @ Netherlands
Ik gebruik nog steeds de MSN-haze plugin, en die werkt nog steeds als een zonnetje Als iemand weet hoe ik die plugin met anderen kan delen, wil ik dat best proberen...
bij de weg: ik zag gisteren op Hilversum CS nog iemand lopen met een N900

Last edited by XiliX; 2011-04-22 at 10:57.

badabing's Avatar
Posts: 24 | Thanked: 4 times | Joined on May 2010 @ Groningen, The Netherlands
Sinds die laatste CSSU update, doet me telefoon echt vaag. Eerst om de paar seconde scherm aan dan weer uit. soms bleef ie 1 min aan..

Nu wil hij niet van keylock af als ik hem open schuif geen nood, maar wel ruk . Iemand een idee?

blipnl's Avatar
Posts: 279 | Thanked: 231 times | Joined on Apr 2010 @ Holland
Haze en pecan willen bij mij nog wel eens falen als ik van verbinding wissel, van wifi naar mobiel internet en andersom. Heb ze nu allebei geactiveerd, met een grotere kans dat 1 van hen het doet (kunnen natuurlijk niet tegelijk, maar ik ben online)

Het zou ook tof zijn als alle maemo.org actieve Nederlanders hun locatie aangeven op de maemo pin the map thread. (handig om gebruikersnaam erin te zetten) meer info: zie de eerste post van dat thread. directe link naar pinthemap: http://pininthemap.com/maemo

Originally Posted by badabing View Post
Sinds die laatste CSSU update, doet me telefoon echt vaag.
Kijk eens op de wiki pagina naar eventuele packages die kunnen conflicten. Ik heb laatst mijn kernel-power gedowngrade naar de stabielere v42, en alles doet het nu inclusief de laaatste CSSU. Heb je veel devel/testing stuff of mods?

Last edited by blipnl; 2011-04-22 at 10:43.

badabing's Avatar
Posts: 24 | Thanked: 4 times | Joined on May 2010 @ Groningen, The Netherlands
Ja die kernel is nogal een probleem als je nitdroid/meego wil booten zag ik. Maar miss toch maar eens een echte clean install, want dit is echt niets zo.

* heb me locatie ook toegevoegd

The Following User Says Thank You to badabing For This Useful Post:
XiliX's Avatar
Ik sta er al op

Ik had nog even gekeken met de package-interface, maar de Haze-plugin is nog gewoon te downloaden. Ik had ooit begrepen dat ie verdwenen was.. ?

Last edited by XiliX; 2011-04-22 at 11:03.

Posts: 185 | Thanked: 49 times | Joined on Apr 2010 @ The Netherlands
Als ik op msn wil gebruik ik Pidgin Internet. Werkt prima!

XiliX's Avatar
ik mis met pidgin alleen het mooie knipperlampje als je een berichtje krijgt.
hmmm... ik hou van knipperlampjes
En de Haze plugin is verder ook makkelijker qua integratie met de rest van de telefoon. Je kan MSN gesprekken beginnen vanuit de contactenlijst,online gaan vanuit je statusmenu, geen extra open venster alleen om online te zijn etc.

Posts: 7 | Thanked: 2 times | Joined on Oct 2010 @ Netherlands
Nog eentje hier.
Best wel tevreden met N900, alleen zo af en toe als ik de telefoon wil opnemen en op het rode vlak druk i.p.v. het groene.
En ik weet nog steeds niet hoe ik het handigste met de inhoud van de SDHC-card moet omgaan. Op de PC zie je het niet, fotobrowser niet etc..

The Following User Says Thank You to GerardA For This Useful Post:
Wreck's Avatar
Posts: 304 | Thanked: 266 times | Joined on Apr 2011 @ Apeldoorn area, Netherlands
Originally Posted by GerardA View Post
Nog eentje hier.
Best wel tevreden met N900, alleen zo af en toe als ik de telefoon wil opnemen en op het rode vlak druk i.p.v. het groene.
En ik weet nog steeds niet hoe ik het handigste met de inhoud van de SDHC-card moet omgaan. Op de PC zie je het niet, fotobrowser niet etc..
Als je de telefoon in Landscape-mode houd dan zijn de vlakken erg groot en kan je bijna niet mis klikken.
Heb ik zelf geen problemen mee dat ik misklik.

Wat bedoel je precies met het handig omgaan van de SDHC-kaart? Als ik mn N900 aan de pc koppel ziet hij automatisch het interne geheugen en de SD kaart.

Reply

Forum Jump

All times are GMT. The time now is 17:46.